كلمات اغنيه أعمل عاقله .. نانسي عجرم 2013

 

 

كل يومين يبعد ويسبني
وكمني بحبه بيحسبني
هفضل كدا سايباه يعذبني
وينسي هوايا
يبعد عني و أنادي عليه
واللي نبات فيه نصحي عليه
بس لأمتي انا كدا هداديه
يا قلبي كفايه

انا مليت اتعب و اتحمل و اعمل عاقله
انا علي الحال داا معاه بصراحه انا مش متفائله
وعايزيني اسأل عنه الاول !!!
طب مش سائله

انا مليت اتعب و اتحمل و اعمل عاقله
انا علي الحال داا معاه بصراحه انا مش متفائله
وعايزيني اسأل عنه الاول !!!
طب مش سائله


......................
........
...............


مهما حاولت يا قلبي هقولك مبيفرق كلامي دا كله
والموضوع مش عارفه انا حله بقالي ليالي
كل ما يزعل مني يغيب
عاقله صغير طبعه غريب !!!
حد يقوله بجد دا عيب
دا ياما جرالي

انا مليت اتعب و اتحمل و اعمل عاقله
انا علي الحال داا معاه بصراحه انا مش متفائله
وعايزيني اسأل عنه الاول !!!
طب مش سائله


انا مليت اتعب و اتحمل و اعمل عاقله
انا علي الحال داا معاه بصراحه انا مش متفائله
وعايزيني اسأل عنه الاول !!!
طب مش سائله

مــــش ســـــــائــــلـــــــــــة

......


انا مليت اتعب و اتحمل و اعمل عاقله
انا علي الحال داا معاه بصراحه انا مش متفائله
وعايزيني اسأل عنه الاول !!!
طب مش سائله

مــــش ســـــــائــــلـــــــــــة
 

أضف تعليقك

Flag Counter